Z pojazdem dla Cherry Craft

Witam serdecznie!
Na blogu Cherry Craft ruszyło #6 wyzwanie- POJAZD. Należy stworzyć pracę, w której musi znaleźć się pojazd (może być nim, samochód, wózek, rower czy statek)
Kartka, którą dziś chcę pokazać, powstała jako moja inspiracja, gdyż miałam zaszczyt występować we wspomnianym wyzwaniu jako gościnna projektantka:) U mnie pojazdem jest wózek dziecięcy. Karteczka w szarościach i błękitach, na papierach GP, kwiaty wykonałam sama z papieru czerpanego. Wózeczek to digi stempel od AliceCreations pomalowany kredkami akwarelowymi.







Zachęcam do zabawy z Cherry Craft, stwórzcie swoją pracę, macie czas do 24 maja, a na zwycięzcę wyzwania czeka fajna nagroda:)
Pozdrawiam!

Komentarze

  1. Śliczna :-) Bardzo ładne kwiatki :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale ślicznie pokolorowałaś obrazek :D i w ogóle boska kartka, strasznie mi się podobają jej kolory :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty